Reklamačný poriadok online aukcie
Článok I
Základné ustanovenia
- Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto uplatnenia reklamácie a postup pri riešení reklamácie.
-
Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na služby poskytnuté spotrebiteľovi
na základe sprostredkovateľskej zmluvy uzatvorenej medzi spotrebiteľom a prevádzkovateľom
Obchodné meno: Pro art gallery s.r.o. Registrácia: spoločnosť zap. v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd. Sro, vl. č. 109823/B Sídlo: Rázusovo nábrežie 6, 811 02 Bratislava Zast.: Helena Petričová, konateľka IČO: 50 192 302 DIČ: 2120260329 IČ DPH: Nie je platcom DPH email: info@proartgallery.sk tel.: +421 944 727 007
Článok II
Zodpovednosť prevádzkovateľa za vady poskytnutých služieb
- Prevádzkovateľ zodpovedá za vady na poskytnutých službách, ktoré majú ku dňu poskytnutia a počas záručnej doby.
- Záručná doba na poskytnuté služby je 3 mesiace.
Článok III
Zodpovednosť majiteľa diela za vady
- Prevádzkovateľ nie je majiteľom diela, a preto ani nezodpovedá za prípadné vady diela. Za prípadné vady diela zodpovedá majiteľ diela v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov.
Článok IV
Prevzatie diela
- Pri prevzatí diela je víťazný dražiteľ povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je dielo zabalené nie je poškodený. Pokiaľ je obal poškodený, má víťazný dražiteľ právo odmietnuť prevzatie zásielky alebo spísať s dopracov záznam. Ak zásielku prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, prípadná reklamácia nemusí byť uznaná z tohto dôvodu.
- Po prevzatí zásielky víťazný dražiteľ skontroluje vydražené dielo, najmä či je v súlade s popisom poskytnutým majiteľom diela.
Článok V
Reklamácia diela
- Víťazný dražiteľ je oprávnený reklamovať vydražené dielo u prevádzkovateľa len v prípade dôvodného podozrenia, že vydražené dielo je falzifikátom, t.j. jeho pôvod nie je totožný s pôvodom deklarovaným majiteľom diela.
- Reklamáciu je víťazný dražiteľ povinný uplatniť u prevádzkovateľa najneskôr v lehote do 3 dní odo dňa jeho prevzatia, a to osobne odovzdaním diela a písomnej reklamácie v priestoroch prevádzkovateľa na adrese Rázusovo nábrežie 6 v Bratislave alebo ich zaslaním poštou na uvedenú adresu. Márnym uplynutím lehoty právo víťazného dražiteľa reklamovať dielo u prevádzkovateľa zaniká. Právo víťazného dražiteľa uplatniť vady diela u majiteľa diela zostáva zachované.
- V prípade reklamácie diela u prevádzkovateľa v stanovenej lehote, prevádzkovateľ posúdi opodstatnenosť reklamácie sám, prípadne v súčinnosti so znalcom. Pokiaľ sa potvrdí, že dielo je falzifikátom, prevádzkovateľ sa zaväzuje v lehote do 14 dní vrátiť víťaznému dražiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal.
Článok VI
Reklamácia služieb
- Registrovaný užívateľ, dražiteľ alebo víťazný dražiteľ, ktorý nie je spokojný so službami poskytnutými prevádzkovateľom v súvislosti s plnením sprostredkovateľskej zmluvy, je oprávnený ich reklamovať v záručnej dobe, a to odovzdaním písomnej reklamácie v priestoroch prevádzkovateľa, na adrese Rázusovo nábrežie 6 v Bratislave, jej zaslaním na uvedenú adresu alebo e-mailom na info@proartgallery.sk.
-
Víťazný dražiteľ uvedie v písomnej reklamácii nasledujúce údaje:
- identifikácia víťazného dražiteľa,
- číslo elektronického potvrdenia uzatvorenia zmluvy,
- popis služby, ktorú reklamuje,
- odôvodnenie reklamáci,
- názov a číslo bankového účtu a kód banky,
- dátum a podpis.
- identifikácia víťazného dražiteľa,
- Prevádzkovateľ je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby, najneskôr do 30 dní odo dna uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dna uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť.
- V prípade, že sa poskytnuté služby ukážu ako vadné, prevádzkovateľ vybavý reklamáciu vrátením sprostredkovateľskej odmeny alebo poskytnutím primeranej zľavy.
- Prevádzkovateľ je povinný doručiť spotrebiteľovi potvrdenie o uplatnení reklamácie ihneď. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
- Víťazný dražiteľ má právo na úhradu nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv zo zodpovednosti za vady poskytnutých služieb a boli vynaložené skutočne a účelne.
Článok VII
Záverečné ustanovenia
- Tento reklamačný poriadok platí v znení uvedenom na stránkach online aukčného portálu www.proartgallery.sk v deň registrácie a uzatvorenia sprostredkovateľskej zmluvy.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tento reklamačný poriadok, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy.
- Tento reklamačný poriadok je vypracovaný advokátskou kanceláriou Lanikova Group, s.r.o. pre prevádzkovateľa aukčného portálu www.proartgallery.sk, pričom je chránený v zmysle zákona 618/2003 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov. Bez súhlasu autora je zakázané toto autorské dielo akýmkoľvek spôsobom použiť, a to najmä, nie však výlučne, kopírovať, zverejňovať, meniť, upravovať, rozširovať a inak zneužívať.
- Tento reklamačný poriadok nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.05.2016.